HTML

Ricsi blogja

Thaiföldi Kaland...

Friss topikok

  • ugromokus: @jucipotter: Helo, Chiang Mai-ban fizettük be. Vagyis a helyszínen. Egyénileg mentünk a Bangkok-... (2009.08.29. 16:19) Chiang Mai - 2 napos Trekking...
  • _Robi: Szevasz Ricsi! Szégyen szemre nem olvastam még végig minden írásod, de örömmel látom, hogy jól vag... (2007.07.25. 11:09) Összegzés - Kanchanaburi
  • Gábor: Sziasztok mi jun 19.-én jöttünk haza,nekünk Phi-Phi nem igazán jött be, Krabi viszont annál inkább... (2007.07.06. 18:28) Koh Phi Phi
  • Apa: Jo, hogy kovetni tudom az utatokat! Reszletesebben irjatok mindenrol,latnivalok, nevezetessegek, e... (2007.06.27. 15:11) Kanchanaaburi - Ayutthaya
  • schramjanko: Én is 24.én voltam az Eravan vízesésnél:-)) (2007.06.27. 09:55) masodik nap Kanchanaburiban

Linkblog

Közeledik a Nap...

2007.05.25. 09:49 ugromokus

Most kelltem, és egyben ez lesz az első bejegyzésem. Kicsit későn kezdem meg a blogolást, mert úgy terveztem, hogy a repülőjegy megvételének napján indítom útjára a blog-om. Nem is kicsit késtem ezzel a dologgal. Számomra ez egy nagyon álmos péntek reggel. Lényegében most még semmi nem tetszik.

Verával tegnap megint beszélgettünk kicsit az útról, mi kell, mit kell vinni, és mit kell még előtte elintézni. Rájöttem, hogy lényegében seholsem tartunk. Egy jó van ebben, ennél már csak közelebb lehet kerülni a teljességhez. Hiába, vizsgaidőszak. Neki. Mert nekem nem.

Azoknak akik nem ismernek, nem tudják miről van szó pár sor. Azért nyitottam ezt a blog-ot mert szeretném dokumentálni 1 hónapos Thaiföldi kalandunk, az azt megelőz életünk, a felkészülést, és kicsit azt is hogy milyen közvetlen utánna, itthon Magyarországon.

Rólam elég annyit tudni, hogy 23 éves, vagyok Pécsen lakom, és családi vállalkozásban dolgozom. Párom, Vera. Együtt megyünk majd ki Thaiföldre, Ő 22, és közgazdász a PTE-n, mellette pedig dolgozik, amúgy Szekszárdról jött.

Hogy honnan jött a dolog? Egy repülőjegy akció, egy évek óta tartó vágy bennem, és egy gyors döntés. 57,900,- HUF + illeték, összesen 102ezer szép magyar forintba kerül az oda-vissza út. Jártam már jópárszor a Távol-Keleten, és higyjétek el nekem, ez nagyon jó ár. Megvettük, valamikor május első napjaiban. Nyaralni készültünk, valahova a Földközi tenger országaiba, esélyes volt Törökország és Tunézia is. Gondoltuk 1 hét bőven elég. Nagyjából 100-130ezer forint között szántunk volna rá. De ez egy olyan ajánlat volt ami mindent felborított.

Megyünk!!!

Néha még magam sem hiszem el, hogy tényleg eljutok. Részemről nagyon komoly várakozás előzi meg az utazást.Évek óta tanulmányozom az országot, a lehetőségeket.Nagyon kíváncsi vagyok, csakúgy mint a Vera.

Szóval, majd valamikor június 21.-e hajnalán leszállunk Bangkok-ban, 3:30-ra van kiírva az érkezés. Dejó is lesz ez. Butább időpontban nem is érkezhetnénk. Nah mind1.

Ami a tervben szerepel - a teljesség igénye nélkül - Chiang Mai,Ayutthaya,Surat Thani,Krabi,Phi-Phi Don //Rantee Beach//, Maya Bay,Koh Samui,Koh Phangan, de elképzelhető, hogy Koh Phangan helyett Chang lesz majd. Hétvégén készítek egy utitervet egy árkalkulációval. Közzéteszem majd azt is, aztán majd meglátjuk mennyire jött be, az út után biztosan viccesnek fogom találni.

Útlevelünk már van, Verának meg kellett újítani, nekem még bőven jó. Valamikor majd irány fel a követségre, már előre riogatnak, hogy micsoda hegyre kell felmászni...Tökjó lesz ilyen szép meleg időben. Utasbiztosítást se ártana kötni. Oltásokkal még nem tudjuk mi legyen, de engem nem különösebben izgat a dolog - csak nehogy ez legyen a vesztem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsi.blog.hu/api/trackback/id/tr9486874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása