HTML

Ricsi blogja

Thaiföldi Kaland...

Friss topikok

  • ugromokus: @jucipotter: Helo, Chiang Mai-ban fizettük be. Vagyis a helyszínen. Egyénileg mentünk a Bangkok-... (2009.08.29. 16:19) Chiang Mai - 2 napos Trekking...
  • _Robi: Szevasz Ricsi! Szégyen szemre nem olvastam még végig minden írásod, de örömmel látom, hogy jól vag... (2007.07.25. 11:09) Összegzés - Kanchanaburi
  • Gábor: Sziasztok mi jun 19.-én jöttünk haza,nekünk Phi-Phi nem igazán jött be, Krabi viszont annál inkább... (2007.07.06. 18:28) Koh Phi Phi
  • Apa: Jo, hogy kovetni tudom az utatokat! Reszletesebben irjatok mindenrol,latnivalok, nevezetessegek, e... (2007.06.27. 15:11) Kanchanaaburi - Ayutthaya
  • schramjanko: Én is 24.én voltam az Eravan vízesésnél:-)) (2007.06.27. 09:55) masodik nap Kanchanaburiban

Linkblog

A vízumról röviden...

2007.06.19. 09:27 ugromokus

A vízumról annyit,hogy amit 1-2 internetes oldalon lehet találni az akkora kacsa mint a huzat. Amit én tapasztaltam az csupán fejenként 1 fénykép,útlevél,vízumkérő lap, és 6000forint. Az se nagy gond,ha nem az igénylő személy írja alá, senki se nézi meg szerintem soha. Ha így volna, akkor visszadobták volna Vera igénylését, ugyanis azt én firkantottam alá.

Amúgy a követség egy kihalt kis utcában van, fent a dombon. Kocka egy épület, a címe Verecke utca 79. Kis szobában ül egy fazon, MAGYAR. Számomra ez érdekes, mert a kínai nagykövetségen senki nem beszél semmilyen érthető nyelven. A thaiföldi dolog ehhez képest elég korrekt. Útmutató is van ahoz ha esetleg valaki nem tudná mit hogyan töltsön ki. Csütörtöki napon voltam fent vízumért, és következő hét keddre meg is lett.

A vízumba fura,hogy kézírással van kitöltve, ez számomra szokatlan, de ha ez ilyen akkor legyen.Remélem minden rendben lesz vele. Lehet kicsit bánom már,hogy egyszeri belépésre alkalmas vízumot igényeltem, de így sikerült. Eleinte szó volt ugye Kambodzsába való átmenetelről, de elvetettük, bár most nemolyanrég meglebegett előttem Laosz, mint lehetőség is. Majd legközelebb...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsi.blog.hu/api/trackback/id/tr54101510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása