HTML

Ricsi blogja

Thaiföldi Kaland...

Friss topikok

  • ugromokus: @jucipotter: Helo, Chiang Mai-ban fizettük be. Vagyis a helyszínen. Egyénileg mentünk a Bangkok-... (2009.08.29. 16:19) Chiang Mai - 2 napos Trekking...
  • _Robi: Szevasz Ricsi! Szégyen szemre nem olvastam még végig minden írásod, de örömmel látom, hogy jól vag... (2007.07.25. 11:09) Összegzés - Kanchanaburi
  • Gábor: Sziasztok mi jun 19.-én jöttünk haza,nekünk Phi-Phi nem igazán jött be, Krabi viszont annál inkább... (2007.07.06. 18:28) Koh Phi Phi
  • Apa: Jo, hogy kovetni tudom az utatokat! Reszletesebben irjatok mindenrol,latnivalok, nevezetessegek, e... (2007.06.27. 15:11) Kanchanaaburi - Ayutthaya
  • schramjanko: Én is 24.én voltam az Eravan vízesésnél:-)) (2007.06.27. 09:55) masodik nap Kanchanaburiban

Linkblog

Hazaértünk...

2007.07.22. 17:48 ugromokus

Üdvözletem Mindenkinek!

Ha egyáltalán olvas még valaki :)

Szóval itthon vagyunk, szép volt, jó volt, kalandokkal és élményekkel teli egy hónap volt. Sokmindent átéltünk. Egy idő után már nem vezettünk olyan részletesen Blog-ot, volt ahol a net se volt túl jó, és volt hogy kedvünk se volt már, vagy egyszerűen csak élveztük ami megadatott. Dehát az ember ezért is megy nyaralni/kalandozni/utazgatni.

Lassan nekiállok és elkezdek írni egy összegzést, időm van. Kitapasztalom a blog-olás rejtélyeit és valami kultúráltabb formába sűrítem a dolgokat.

Mégegyszer szeretnék köszönetet mondani azoknak, akik olvastak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsi.blog.hu/api/trackback/id/tr40123039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása