HTML

Ricsi blogja

Thaiföldi Kaland...

Friss topikok

  • ugromokus: @jucipotter: Helo, Chiang Mai-ban fizettük be. Vagyis a helyszínen. Egyénileg mentünk a Bangkok-... (2009.08.29. 16:19) Chiang Mai - 2 napos Trekking...
  • _Robi: Szevasz Ricsi! Szégyen szemre nem olvastam még végig minden írásod, de örömmel látom, hogy jól vag... (2007.07.25. 11:09) Összegzés - Kanchanaburi
  • Gábor: Sziasztok mi jun 19.-én jöttünk haza,nekünk Phi-Phi nem igazán jött be, Krabi viszont annál inkább... (2007.07.06. 18:28) Koh Phi Phi
  • Apa: Jo, hogy kovetni tudom az utatokat! Reszletesebben irjatok mindenrol,latnivalok, nevezetessegek, e... (2007.06.27. 15:11) Kanchanaaburi - Ayutthaya
  • schramjanko: Én is 24.én voltam az Eravan vízesésnél:-)) (2007.06.27. 09:55) masodik nap Kanchanaburiban

Linkblog

Ko Tao

2007.07.13. 14:27 ugromokus

Atjottunk Tao-ra. Ejszakai hajozas, egesz utat megszervezos dologgal. Durva volt. Kibirhato, olcso, de durva. Ki ne probaljatok!Soha! De ez volt a legolcsobb, itt a Tropicana REsort-ban lakunk, aranyos kis hely,de ennyi.Pont eleg. Melletunk a Buddha View Dive REsort, ahol Vera majd beleveti magat a buvarkodas rejtelmeire, elso alkalommal csak igy egy fel napos elmenyre futja majd. De majd meglatjuk mi lesz belole. Hatha profi mentobuvar szintig viszi majd egyszer, de nem most, mert a koltsegvetesunkbe most csak ez fer bele. De ez mindenkepp. Tao-rol mindenki sok jot mondott. Es tenyleg aranyos kis hely. Vannak nyuzsgosebb partok, es elhagyatott reszek. Sok kilato, bar, etterem es minden amit akar es elbirja anyagilag a feherember. Civilizaicio az csak mersekelten. Utak...pfff. Sziget Nyugati fele elerheto igy. Keleti. Necces. Robogoval foleg. Azert jokat lehet mokazni azzal is. Volt is vele kalandunk boven.

Az idovel sajnos nagyon nincs szerencsenk. Holnap kezdjuk majd el a 3. napunk itt, es tartosan meg nem sutott a nap. Szallasunk hangos, nem jol szigetel. Vera meg a szunyoginvazio celpontja, latszik is rajta. Vonzo, dekorativ testet, szunyogcsipesek hada fedi, talan valahol 50 es 100 db kozott jar, allando jelleggel. Hogy en? Le vagyok maradva, nyamvadt verem senki se kivanja, maximum lepukkadt 40 ev koruli maszirozo no Phi-Phi-n. Ferfibecsuletem, onerzetem ez altal a Beka segge alatt hever...

Toretlenul varjuk a jo idot...bovebben mar csak otthonrol...jon majd a reszletes beszamolo, kepekkel, koltsegvetessel, kulonvelemenyekkel...

Udvozlet mindazoknak az otthoniaknak akik olvasnak!

Amugymeg, ma egy rohadek epitkezesen kidontottem egy oszlopot, es estem egy egeszsegeset...ez vagyok en, esek kelek.

Vera meg mindenhol, uszik, maszik...mint a Pok a falon, vagy hal a vizben.

Azt hiszem szep egy honap ez itt, de azert jo lesz hazamenni es a megszokott dolgokat csinalni.

Meg egy tipp, nezzetek korul Tao-n, elado hazak, telkek teren. Meglepo helyeken, meglepo arakon vannak meg meglapobb dolgok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsi.blog.hu/api/trackback/id/tr29117427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása