HTML

Ricsi blogja

Thaiföldi Kaland...

Friss topikok

  • ugromokus: @jucipotter: Helo, Chiang Mai-ban fizettük be. Vagyis a helyszínen. Egyénileg mentünk a Bangkok-... (2009.08.29. 16:19) Chiang Mai - 2 napos Trekking...
  • _Robi: Szevasz Ricsi! Szégyen szemre nem olvastam még végig minden írásod, de örömmel látom, hogy jól vag... (2007.07.25. 11:09) Összegzés - Kanchanaburi
  • Gábor: Sziasztok mi jun 19.-én jöttünk haza,nekünk Phi-Phi nem igazán jött be, Krabi viszont annál inkább... (2007.07.06. 18:28) Koh Phi Phi
  • Apa: Jo, hogy kovetni tudom az utatokat! Reszletesebben irjatok mindenrol,latnivalok, nevezetessegek, e... (2007.06.27. 15:11) Kanchanaaburi - Ayutthaya
  • schramjanko: Én is 24.én voltam az Eravan vízesésnél:-)) (2007.06.27. 09:55) masodik nap Kanchanaburiban

Linkblog

masodik nap Kanchanaburiban

2007.06.25. 07:39 ugromokus

Akkor kb onnantol folytatjuk , hogy elmentunk bringazni. Ami szep es jo is volt. Kwai folzon ativelo hires hid, az ido szep, hidon atsetalas, fenykepezes. Tenyleg jo. Masik oldalon elefantsimogatas ingzen...:) Mert a vigyazo epp nem figyelt. Kb 12eves kislany volt. Dehat uzletet nem tudtunk kotni. A seta at a hidon valami isszonyatosan feelingesmivel a teriszonyom legyozese volt az egyetlen cel. Rinyaltam neha rendesen mint egy furdoskurva. Tobbet lattam a folyobol, mint az azt korulvevo reszbol, mivel allandoan lefele neztem. Vera ennel azert joval ugyesebb volt, dehat, Ot a golya hozta, megszokta mar a magassagot, engem meg amugyis a fejemre ejtettek parszor mar. Amikor atertunk a hidon elkapott minket es mindenkit egy igazi tropusi vihar...nagyon durva szel es eso. Hallom hogy otthon is erdekes az idojaras,de ilyen azert nemigen lehet meg ott sem.

Vihar el, mi bringara fel. Tekerni amerre csak tetszik. Megjegyzem a bringa berlese 50baht per nap, per fo.

Jo volt. Bar isszonyatosan mocskosak lettunk, de megerte. Jartunk mindenfele. Kis utakon be. Sarbol, sarba :) Aztan kovetkezo kis telepulesig at, onnan vissza.

Neztunk az egynapos kirandulasokat, de valahogy annyira nem tetszett es nem is gondultuk, hogy arban olyan igazan jok. Mostmar azt mondom, hogy ha valaki szereti a szervezett utat, akkor menjen. Mi nem mentunk. Elterveztuk, hogy robogo berles, aztan irany az Erawan Nemzeti Park. Es igy is lett. Robogo 200 baht per nap. Tankoltunk osszesen 110baht-ert. Jo volt utazgatni ott megallni es akkor amikor jolesik. Ut oda kb 1,5 ora es vissza is ennyi. Nem vagyok gyakorlott robogos, sot sose robogoztam igazan, de minden rendben volt. Egy dolog nem tetszett, amikor odaertunk kozoltek, hogy a belepo idegeneknek, vagyis turistaknak 400 baht per fo. Ekkor kicsit nagyot neztunk. De igy utolag azt mondom megerte. Ez egy 7 szintes vizesesbol all. Az elso szint 150 meternel van, a 7. 1550nel. Nem egy egyszewru tura. Kb 1-1,5 ora seta. Melegben, paraban, dzsungelben. De megeri. Sose latott helyek, sose gondultuk, hogy ez ilyen csodalatos tud lenni.

Most itt irom a blog-ot tiz perce, atadom a Veranal mert mar nagyon fickandozik...

Nekem is ez a velemenyem:)

 nekem a robogozas nagyon tetszett, azt leszamitva, h en akartam vezetni, de ra kellett jonnom h nem tudom..es erre a kolcsonzos neni is rajott...szal ezt elbuktam. Azert hatul sem olyan szar, csak kicsit nehez volt a 837645874 kg/os taska..:)nem lattam, mert nem volt vedouveg a bukon, csak egy szemuvegem..szoval ISTENI!! nem, amugy tenlyleg jo volt. A parkrol annyi csak h menjetek, ugy sem tudom elmondani, h milyen, mert az...szoval..hat giccses lenne leirni h kek laguna szeru melyedes tiszta forrasvizzel, feher sziklak stb...pfffujj:)

de hazaertunk egybe, sot megalltunk valahol fogalmam sincs h hol, h egyunk vmit, valami piac, meg zene..buliztak a thaiok- vettunk gyrsba egy kilo mangot( 110 ft-ert!!) es betoltuk.Nagyon klassz kis nap volt na!

ja! es minden ize megcsip!!!kb ugy nezek ki,mint mikor baranyhimlos voltam, naggggggggggyyon viszket!!!(Engem meg alig talal meg valami es ha megis rajtam nem is latszik meg igazan.) 

Varosba vissza. Benzin meg akadt egy keves. Irany el a TEsco-ba, amit itt TEsco lotusnak hivnak. Kicsit mas, de alapjaiban ugyan az mint nalunk. Olcsosag az van. Van ami nagyon, van ami kevesbe olcso.  Ezt most hadd ne kezdjem el reszletezni, hogy mi mennyi, de 550 forintert vettunk egy asvanyvizet, egy nagy narancslevet, kajat boven, joghurtos szodavizet...

Onnan motort vissza, irany haza, a szallasra. Furdes, kaja, isteni finom, ez a VN Guesthouse nagyon nagy hely. Vacsi utan borozas, majd fekves...

Jo kis nap, nagyon jo!

Soha rosszabbat! Most delutan irany Ayutthaya, egy kozbetett allomassal, amit nem akartunk de igy olcso lesz. Ott megszallunk, pihenunk, csak egy napot maradunk a terveink szerint..

Majd holnap jelentkezunk, vagy nem.

itt egy kep thai kiskolkokkel, meg meg egy kep:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsi.blog.hu/api/trackback/id/tr10105271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schramjanko 2007.06.27. 09:55:53

Én is 24.én voltam az Eravan vízesésnél:-))
süti beállítások módosítása